ترافیک مرسولات پستی امسال چقدر افزایش می یابد؟

ترافیک مرسولات پستی امسال چقدر افزایش می یابد؟

به گزارش اسمارت کاور، مدیرعامل شرکت ملی پست بیان این که پیشبینی افزایش ترافیک امسال ۱۲درصد بوده است، از تحقق ۹ درصدی ترافیک در هفت ماهه سال جاری اطلاع داد.



به گزارش اسمارت کاور به نقل از ایسنا، همزمان با محدودیت های به وجود آمده بعضی از پلت فرم های خارجی، روند پشتیبانی از پلت فرم های داخلی بیشتر از پیش مورد توجه قرار گرفت و با گذشت چندین ماه از این موضوع، مسؤلان اعلام نمودند که روند طبیعی کسب و کارهای اینترنتی در جریان است و درآمد شرکت ملی پست و هم تعداد مرسوله ای که جابه جا می کنند، نسبت به اوایل اتفاق رخ داده، بالا رفته است.

در همین رابطه، به تازگی جلسه مجمع عمومی عادی به صورت فوق العاده صاحبان سهام بودجه اصلاحیه سال ۱۴۰۲ شرکت ملی پست به ریاست علی اصغر انصاری-معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزیر ارتباطات- و با حضور محمود لیائی-مدیرعامل شرکت ملی پست- و نمایندگان وزارت امور اقتصاد و دارایی و سازمان برنامه و بودجه کشور اجرا شد.

مدیرعامل شرکت ملی پست در این نشست با اشاره به تغییر رفتار مشتریان و کاهش مرسولات کاغذی از افزایش ۹ درصدی ترافیک خبرداد و اظهار داشت: این مسئله بر روی تمام فرایندهای پستی اثرگذار می باشد، ازاین رو باید زیرساخت های پستی تقویت شود.

وی با اعلان اینکه پیشبینی افزایش ترافیک امسال ۱۲درصد بوده است، از تحقق ۹ درصدی ترافیک در ۷ ماهه سال جاری اطلاع داد.

لیائی با اشاره به شعاری که سرلوحه کار پست قرار گرفته، اظهار داشت: به جای این که مردم به پست رجوع کنند، شرکت ملی پست برای خدمت رسانی به در منازل رجوع می کند که این امر مستلزم بهره گیری از ظرفیت و توان بخش خصوصی چه از لحاظ نرم افزار و چه سخت افزاری است.

مدیرعامل شرکت ملی پست به پروژه های نوین پست اشاره نمود و در این خصوص از طریق اندازی صندوق های هوشمند پستی به منظور صرفه جویی در زمان و همینطور هزینه ها و نیروی انسانی اطلاع داد.

رئیس هیئت مدیره شرکت ملی پست اشاره کرد: هوشمندسازی محصولات و خدمات پستی نیازمند ارتقای داده های زیرساخت و همینطور تحلیل و بررسی برنامه های کاربردی است.

مدیرعامل شرکت ملی پست به در دست اقدام بودن دو مگاپروژه اشاره نمود و از طریق اندازی ۲۰ مرکز تجزیه و مبادلات هوشمند در سطح کشور و همینطور یک هزار صندوق هوشمند پستی در مراکز پستی تا انتهای سال اطلاع داد.

همچنین در این نشست معاون وزیر ارتباطات با تأکید بر تدوین طرح جامع هوشمندسازی خدمات و فرایندهای شبکه پستی از دستور کار قرار داشتن پست لجستیک و سرمایه گذاری در این بخش اطلاع داد. وی با اعلان اینکه امروز هوشمندسازی برای افزایش کیفیت خدمات الزامی است، بر ایجاد تحولی اساسی در زیرساخت های پست تاکید نمود.

انصاری با اشاره به این که هوشمندسازی علاوه بر سرمایه گذاری کلان به خلاقیت نیاز دارد، خواهان تشکیل اتاق فکری مشتمل بر نخبگان و افراد خوشفکر جهت هم افزایی ایده ها شد.

معاون وزیر ارتباطات، اقدامات در رابطه با هوشمندسازی را در دو بخش بهره وری و کیفیت کار و همینطور توسعه بازار نام برد و افزود: در صورت عرضه خدمات مناسب، مردم از پست استفاده می نمایند.

وی استفاده از نوستالژی ها در پست را یکی از ابزارهای موفقیت شرکت در به دست آوردن بازار خدمات پستی دانست و آنرا همچون نکات مثبت یک سازمان عنوان نمود.

لازم به ذکر است مدیرعامل شرکت ملی پست اوایل سال جاری اعلام نمود که توانستند در فروردین ماه نسبت به فروردین سال قبل رکورد بزنند و سال جاری باتوجه به شرایط فراهم شده برای فروشگاه های اینترنتی که از پلتفرم های داخلی استفاده کنند، حدود ۱۱ درصد نسبت به سال فروردین سال قبل افزایش ترافیک داشتیم که این نشان دهنده اینست مردم به شبکه ها و سکوهای داخلی اطمینان کرده اند و در حال رونق آن هستند.




1402/08/10
14:56:55
5.0 / 5
252
مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۳
اسمارت کاور
smartcover.ir - مالکیت معنوی سایت اسمارت كاور متعلق به مالکین آن می باشد