بیل گیتس می گوید تا بهار ۲۰۲۱ به حالت عادی برمی گردیم

بیل گیتس می گوید تا بهار ۲۰۲۱ به حالت عادی برمی گردیم

اسمارت کاور بیل گیتس می گوید تا بهار ۲۰۲۱ به حالت عادی برمی گردیم


به گزارش اسمارت کاور به نقل از ایسنا و به نقل از آی ای، "بیل گیتس" که در سال ۲۰۱۵ به ما نسبت به یک بیماری همه گیر هشدار داده بود، حالا در تازه ترین اظهارنظر خود در یک مصاحبه دیدگاه های امیدوار کننده ای ارایه داده است.
این کارآفرین موفق می گوید که به اعتقاد وی به لطف واکسن هایی که بنظر می رسد همگی موثر هستند، ایالات متحده تا بهار ۲۰۲۱ به حالت عادی برگردد.
با این وجود وی بر این باور است که پیش از اینکه همه چیز بهتر شود، چهار یا پنج ماه آتی واقعاً ترسناک به نظر می آید، مگر اینکه واقعاً بتوانیم رعایت کردن پروتکل های بهداشتی را دو برابر نماییم.
وی اظهار داشت: تأثیرگذارترین کاری که حالا مردم می توانند انجام دهند این است که آنچه[پروتکل های بهداشتی] را که به ما گفته شده مانند معاشرت کمتر با افراد و زدن ماسک در هر جایی که ممکنست در معرض تماس با فردی خارج از خانه خود باشند، انجام دهند.
وی همین طور اظهار داشت که عرضه واکسن های اعجاب انگیز به ما کمک می نماید تا در راه زندگی عادی خود قرار بگیریم و اظهار داشت که تا بهار آینده آمار دریافت کنندگان واکسن به اندازه کافی زیاد خواهد بود که بطور قطع در ایالات متحده شرایط آغاز به تغییر چشم گیر کند و ما به حالت عادی باز خواهیم گشت.
هفته گذشته انگلیس اعلام نمود که مقرر است واکسن کووید-۱۹ ابداعی شرکت های "فایزر" و "بیونتک" را طی چند روز تایید کند، چونکه نشان داده ۹۵ درصد در جلوگیری از شیوع ویروس کرونا موثر است. این کشور همین طور گفت: می خواهد نخستین واکسیناسیون را از هفتم دسامبر انجام دهد.
در ایالات متحده "اندرو کومو" فرماندار نیویورک روز چهارشنبه اظهار داشت که انتظار دارد تا ۱۵ دسامبر ۱۷۰ هزار نفر واکسینه شوند. "گیتس" نیز در مصاحبه خود اذعان کرد که این جدول زمانی قابل دستیابی است.




منبع:

1399/09/15
23:18:51
5.0 / 5
1128
تگها: شركت
مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۱
اسمارت کاور
smartcover.ir - مالکیت معنوی سایت اسمارت كاور متعلق به مالکین آن می باشد